marți, 3 ianuarie 2012

PRIMA MEA POSTARE (INTRODUCERE)

     Iata-ma, asadar, la prima mea postare pe acest blog (care sper sa devina un site).
     Cred ca va intrebati cum a inceput totul. Eu am avut mereu o pasiune pentru smarphone-uri (cel putin, de cand au inceput sa apara aceste ,,telefoane destepte'') sau mai bine zis, a fost un hobby de-al meu. Apoi mi-am zis: ''De ce sa nu impartasesc si altora din informatiile detinute de mine?''. Asa ca am facut blogul acesta.
     Dar, pentru a deveni un site, imi trebuie decat un lucru, sa vad ca oamenii imi apreciaza munca (sa vad ca oamenii imi citesc blogul).

IMPORTANT!
     Am cateva lucruri foarte importante sa va spun:
     1.Toate articolele viitoare de pe blog vor fi scrise in totalitate de mine.
     2.Nu voi face niciodata gestul care, uneori, este rusinos, ,,copy-paste'' la un articol, ca mai apoi sa sustin ca este al meu (exista si o lege prin care nu poti copia mai mult de 10% dintr-un articol, melodie, film etc., fara acordul autorului).
     3.Pe acest blog se vor posta articole continand informatii despre smartphone-uri, review-uri video, cat si articole despre subiecte propuse de cititorii blogului.

     Sper ca v-a placut aceasta prima postare (introducere)!
                                                                                                                       

Toate cele bune,
        Georj

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu